tirsdag den 14. august 2012

Wonderfestiwall 2012


Torsdag d. 23. aug. – Søndag d. 26. aug. Hedder det Wonderfestiwall 2012, på Bornholm. Det sker i Allinge og du kan tro jeg glæder mig. Ikke mindst er det et gensyn med min bedste veninde og nogle af de andre piger som er rejst på efterskole, men det er også en feeeeed fest! Vi skal lytte til lækkert musik og hænge ud med vores venner! Jeg skal ligge i telt med tre andre veninder. 

Jeg gav 515 kr. for min Wonder billet. 

Navne der kommer og spiller:
Mew
Turboweekend
Suspekt
SpleenUnited
Carpark North
The Rumour Said Fire
Dúné
Rebecca & Fiona (se)
Den Sorte Skole
Ulige Numre
Choir Of Young Believers
Laid Back
Munchi (nl)
Filur
Nicholas Kidd
Raske Penge & Klumben
Alina Devecerski (se)
EaggerStunn
The Eclectic Moniker
Dig & Mig
Fastpoholmen (se/dk)
Honningbarna (n)
White Pony
The New Spring
Folkeklubben
Mujuice (rus)
Stream City
Hat Affair

Billet kan stadig købes.


BORNHOLM ER SÅ MEGET KLAR TIL ENDNU EN OMGANG WONDERFESTIWALL! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar