tirsdag den 14. august 2012

To Do – Liste(r)



To Do – Lister er sjove. Laver lidt forskellige, her er to af dem..
Jeg er slet, slet, sleeeet ikke sikker på hvad jeg vil med mit liv, men alle har drømme.

To do – Liste for livet
..1 tag på en roadtrip rundt i USA med nogle gode venner, end i Las Vegas og spil, WuHu!
..2 vær med i/ vær med til at lave en musikvideo
..3 end med en god uddannelse, og tjen kassen
..4 hav et walk-in closet fyldt med tøj og sko og smykker og tasker og punge
..5 noget med noget faldskærmsudspring?? Wild man
..6 hold kontakten til dem jeg virkelig holder af 
..7 køb et par Leopard eller Galaxy Vans, kun fordi de er fede og sjove og vilde og seje

 Så er det i morgen jeg starter på den nye skole. 10. klasse center Bornholm. Jeg skal samles med en masse andre på min egen alder.
Tror det er godt nok at have en To Do – Liste at holde sig til.. Så dette skal være min To Do – Liste for det næste skoleår.

To Do – Liste for det næste skoleår
..1 lyt i timerne
..2 tag notater, så du ikke står lost til eksamenerne uden noget at læse på
..3 Vær sød mod de andre (Ikke at jeg ikke plejer det, men det må ikke ændre sig!) bum
J
..4 INGEN PJÆKKERI
..5 forlad ikke skolen med noget der er værre end det du kom med (kan være så meget)
..6 lav ALLE afleveringer, uh damn
..7 få snakket med alle i klassen, ingen skal være alene
..8 køb ikke for meget usundt og spis i skolen, du bliver kun fattigere og tykkere Clara!
..9 Få lavet noget fedt i dine medie-timer
..10 få fikset noget med nogle klassefester og det
JJJ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar